2010. április 20.

DÍJAT KAPTAM!!!




nooni lepett meg ezzel a díjjal, amivel ismét megtisztelt és nagyon jól esett, köszönöm!!!!!!
Szabályok:
1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba
Név: Mudi Henrietta Judit
Becenév:Heni, Hen' vagy a gyerekkori barátoknak Erik
Lakhely: Berzéte
Születési hely: Kaposvár
Magasság: 165-168, sosem tudtam:)
Névnap: fogalmam sincs, nem tartom
Foglalkozás: édesanya/feleség és hivatalosan, nem mellesleg, lelkész
Testvérek: bátyám és nővérem
Anyanyelv: a világ legszebb nyelve!! (magyar)
Beszélt nyelvek: hangyányi angol és kezdem érteni a szlovákot
Gyűjtemény: prezentációk, és állatok
Kedvencek: annyi van!felsorolni sem bírnám őket
Cipőméret: 37
Zsebpénz: a gyöngyökből, de az se sokáig, mert visszaforgatom:)
Álom: Látni ahogy a gyermekeim felnőve,szolgálják az Élet Urát
Háziállat: kutyák: Vackor és Léna, halak, 2 görögteknős, Ficseri az én csodás hangú ébresztőm egy kanáriba rejtve:), 2 zebrapinty, galambok, és 3 vietnámi malacka

Megnevezem, hogy kitől kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba. hát...ezzel meggyűlt a bajom, mert nem tudok színesen írni-csak így: NOONI
Akiknek továbbadom: Csipor, Horimarika,Réka, Lívia,Zéjé és Kriszta

2 megjegyzés: