2010. július 24.

JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK!

Kedves követők és zug-követők:))!

Isten kegyelméből - ha megérjük persze:) - augusztus 21.-én lesz 1 éves a blogom. s mivel ennek már hagyománya van, hát üsse kő, l1en belőle játék!

a sorsolás azok között lesz, akik aug.1-21 között kommetelnek a következő bejegyzésemtől/-nek/hez...stb:)
(tehát ehhez még nem kell! XD)

sok képem ugyan nem lesz-mert őrültek háza van, de azért igyekszem teret adni a játékkedvelőknek.

ja és a díj?

a szerpentin karkötőm megteszi?


vagy esetleg ha ez nem jó, akkor elkészítem azt a medált, amit a szerencsés nyertes kér.
sorsolás aug.22. - én

tehát 1 hét+1nap múlva indul a játék!

addig is Áldást!

2 megjegyzés:

  1. Heni! Nekem tetszik a kari,tökéletes!Figyelem a naptárt, hogy esélyt adjak magamnak arra, hogy ezt a karit én hordjam! Szuper az ötlet!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Sok-sok boldog szülinapot kívánok!!! A nyeremény fenséges!!! :-)

    VálaszTörlés