2010. november 13.

kajla-virág

nem nyertem Berjonál-még amúgy sosem nyertem sehol:) -ezért el szerettem volna készíteni a vigaszdíját. meg is csináltam, de a végén csak forgattam-nem jó méretű gyöngyöket használtam, mégis tetszett. adtam neki egy nyaklánoct, s mikor a párom meglátta, szó szerint hahotázott, hogy ilyen bénát még nem készítettem sose....hát..nem tudom...biztos elfogult vagyok, mert sztem azért annyira nem béna...vagy mégis?? ha senkinek nem kell majd, fél év múlva lebontom. a nyakláncrész így is használtható marad.

1 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem béna! Sőt!!!
    Én egyetlen dolgon változtatnék (de ez sem biztos), esetleg a medálhoz érkező szálakat(a láncrész két felét) egymás mellett vezetném el a háta mögött, nem ilyen távol egymástól, és akkor alul is együtt bukkannának ki.

    VálaszTörlés