2011. november 9.

"indián" fülbevaló

Miközben lázasan kerestem a peyote szaporítás fortélyát, sok-sok külföldi oldalra eljutottam. Így egy olyan hölgyhöz is, aki sok-sok csodás indián mintás fülit készít.sajna nem tudom sem a nevet, sem a webhelyet:( de nagyon megfogott. tudtam, ki kell próbálnom.kipróbáltam...magam keze szerint. a gond csak az, hogy elvétettem a másodikat, pedig nagyon számoltam az elsőt, hogy tuti darab legyen! :D de nem lett. egyetlen gyöngy s mennyire meglátszik a különbség...
tanulság: éjjel, hulla fáradtan nem érdemes számolásos munkát készíteni:D
haszon: nem adom el ezt a fülit.marad nekem. sosem gondoltam, hogy ilyet fogok hordani. de felvettem és rájöttem, nagyon szeretem.
hátrány: picivel most hosszabb a hajam ezért elfér benne a hosszabb fülbevaló, de így nem vágathatom rövidre a frizkómat, vagy a fiók mélyére kerül az ékszer:D :D


2 megjegyzés: