2012. május 18.

Fekete csillag

Nem tudom, vagytok-e így: vki szól:majd kéne egy ilyen és ilyen szinű medál...de aztán annyi a meló, hogy ki emléxik-majd szólnak:) meg mivel csak futólag emliti, talán komolyan sem gondolja. Na, egyik Istentisztelet után igy volt egyik gondnoknőm:majd a lányának a szülinapjára-dátum nem volt - csinálnék egy fekete-fehér vmit??? -persze! majd szól nah, jah, szólt:) tegnap este, hogy mára kéne:) megvan???? bizzzztos:) igy este 10-kor nekiálltam-férjem kevéssé díjazta.:D 1re fejeztem be a próbálgatást. ma már csak a láncot kéne megcsinálni...úgyhogy a szülinapos csak holnap kapja meg....de én azért elégedett vagyok...

3 megjegyzés:

  1. De szép! Szerintem akár egy csokor viaszolt szálon, vagy egy organza szalagon is nagyon mutatós lenne!

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de tetszik! Fantasztikus lett ez a medál!Gyönyörű!!

    VálaszTörlés