2012. augusztus 8.

kicsit sok vállalásom van augusztusra. De jött egy fiatal anyuka, aki a Amerikába készül, képviselve Felvidéket, a cég amerikai székhelyén. mindenképpen trikolor gyöngygallért akart. nem voltak itthon igazi magyaros színeim, csak ezek:( de ő ragaszkodott hozzá. Miközben örülök, hogy tehettem vmit ehhez a számára fontos dologhoz, kicsit szomorú is vagyok. mert ha nem 2 napom van rá s nem ennyi rengeteg dolgom, olyan különlegeset tudtam volna készíteni, vmi nagyon szépet, vmi nagyon nemzetit...így most csak egy ilyen semmilyenke készült...hálás vagyok, hogy megvan, de most még sincs jó érzésem miatta:(

3 megjegyzés:

  1. Még hogy "semmilyenke"!!! Szerintem szép lett! Lehet, hogy nem életed fő művét alkottad meg, de az a lényeg, hogy a megrendelőnek tetszik, és ki tudja fejezni általa az identitását.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is a legjobbat hoztad ki a lehetőségedből!
    Jutka

    VálaszTörlés
  3. Henikém!
    A piros fehér zöld...minden formában csodálatos....űzd el a rossz érzéseket..nekem így s gyönyörű!!!!!!

    VálaszTörlés