2010. február 1.

lusta este

Tegnap este végképp nem volt kedvem gyöngyözni, úgyhogy csináltam néhány darabot:)

az első egy cellini spirál. nem szoktam megbánni, még az elrontott mintákat sem, de ezt egyszerűen nem volt türelmem tovább fűzni, nekem nagyon nem jött be, pedig mutatós, csak nem jó dolgozni vele, úgyhogy kínomban - mert karkötőnek is rövid volt - felfűztem egy memóriadrótra...végülis nem olyan szörnyű, ha jobban nézem...ugye?



hát erre a fotóra nem vagyok büszke :( szóval nekiálltam niro rebekájának-kinek jutott eszébe, éjféltájban lemérni a gyöngyöket...kicsit mutáns lett, de bonatni aztán végképp nem volt humorom...csináltam egy divatgyűrűt belőle:)




Végül más méretű gyöngyökkel, csináltam még egy fülbevalót (amit sehogy sem tudtam normálisan lefényképezni)

minta:niro-rebeka-köszönet érte

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése