2010. február 4.

pihenés

...legalábbis gyöngyözés terén, most kicsit állok- kell ilyen is, de azért olyan szépségek kerültek a birtokomba, hogy ezt muszáj megmutatni.
az első egy eredeti herendi áttört kosárka...őrület mire képesek emberek. micsoda meló egy ilyet összerakni!!!
Férjemtől kaptam. mi így őrizzük "mentjük másként" a magyar értékeket. olyan kicsi, olyan aranyos...nagyon szeretem. s a férjem ékszereket is, meg ilyen dolgokat is olyan finom érzékkel választja...ez is gyönyörű, azonnal megfogott a szépsége, ahogy kezembe fogtam.



s íme a csoda: egy horgolt nyaklánc "zéjétől". csodálatosan szépséges, és nagyon hálás vagyok érte. saját magam készítette ékszereket nem hordok, de a mások tehetsége, ügyessége, lenyűgöz és megtiszteltetés, ha viselhetem. zéjét az nlc fórumról ismertem meg, egy mintát kértem tőle...aztán csak leveleztünk és levelezünk...és hálás vagyok, hogy ismerhetem.
mivel ő tud horgolni - én meg nem - kértem, horgoljon nekem egy karkötőt, kifizetem, csak hadd legyen egy ilyenem. ő meg fogta magát és megajándékozott ezzel...újra csak köszönöm, drága "zéjé" - m!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése