2010. szeptember 15.

a nyertes neve:

Kriszta,
aki kitalálta a Grétát:))))
tudom, képeket kellett volna tennem, de a fényképező lemerült, s miközben ma kirándultunk, egy egér a hálószobánkba tévedt a nyitott ablakon, úgyhogy épp a fél hálószoba a folyóson:)) bocsássatok meg nekem, hogy ebben az állapotban nem jutott eszembe a gépet feltölteni...de remélem megbíztok bennem...

Hát Krisztám! ez kicsit vicces, hogy épp téged húzott ki a férjuram...most mi legyen? szívesen veszed a saját grétádat???

1 megjegyzés:

  1. Jaj, még hogy mennyire szívesen veszem!!!!!!!
    Annyira örülök!!!!
    Épp mostanában nem néztem be a blogomra! Amikor jelentkeztem, úgy gondoltam, hogy tutira nem én leszek a nyerő. És erre mi történik? Mégis én vagyok a szerencsés! :-)
    Nagyon örülök neki, és köszönöm szépen!!!!! :D
    Szeretettel: Kriszta

    VálaszTörlés